واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟
سرخط خبرها

ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک| سرخپوشان در اندیشه جبران شکست دور رفت

  • کد خبر: ۹۹۴۰۲
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰
  • ۱
ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک| سرخپوشان در اندیشه جبران شکست دور رفت
تیم فوتبال پرسپولیس باید در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف آلومینیومی برود که در دور رفت در اراک شکستش داده‌است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس به ایستگاه هجدهم رسیده و روز جمعه، ۲۹ بهمن‌ماه ۸ بازی برگزار خواهدشد.  

در یکی از حساس‌ترین دیدارها، پرسپولیس باید در تهران از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف آلومینیوم اراکی برود که در دور رفت با رسول خطیبی شکستش داده‌است. این تنها شکست پرسپولیس در لیگ برتر بیست و یکم بوده‌است. نکته جالب توجه اینکه آلومینیوم فصل قبل هم تنها شکست پرسپولیس در لیگ بیستم را رقم زد و در اراک با نتیجه ۲ بر ۱ پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی را شکست داد.

این نخستین بازی پرسپولیس با حضور رامین رضاییان، خرید جدید سرخپوشان در نیم‌فصل خواهدبود. به نظر می‌رسد با توجه به خداحافظی شیری از پرسپولیس، رامین در همین ابتدای ورود فیکس پرسپولیس خواهدبود.

برنامه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران+ ساعت مسابقات

در دیگر دیدار‌های مهم هفته، استقلال باید از ساعت ۱۷:۳۰ در تبریز و ورزشگاه یادگار امام به مصاف تراکتور برود. نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ پذیرای شهرخودروی قعرنشین خواهدبود. این دیدار ۶ امتیازی خواهدبود و مشهدی‌ها اگر خواهان بقا در لیگ برتر هستند باید در این بازی با دست پر از زمین خارج شوند.

هوادار نیز از ساعت ۱۵ در تهران پذیرای سپاهان خواهدبود. دیدار فجر سپاسی و صنعت نفت در شیراز، نساجی و گل گهر در مشهد، ذوب و پیکان در اصفهان و فولاد و مس در رفسنجان نیز از همین ساعت آغاز می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
0
0
عشق فقط استقلال
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->